luni, 29 septembrie 2008

O zi de luni

29.09.2008
E luni... o noua zi, o noua saptamana, alti nervi, iar energie consumata aiurea, pe ce? Pe mofturile altora, pe tampeniile facute de ceilalti. Ooooffff si eu ma consum, si ma enervez, si imi vine sa urlu, sa sparg... dar trag adanc aer in piept si incerc sa ma calmez, sunt la lucru, nu pot sa fiu nervoasa. Cu ce au gresit colegii mei? nu am nici un drept sa imi descarc nervii in birou.
Saptamana trecuta mi-am promis sa incep sa scriu amintirile, amintirile care m-au marcat, care mi-au influentat viata, care imi influenteaza si acum zilele... Din pacate sunt asa de crizata ca nu-mi amintesc acum nimic, azi sunt o leguma... in lumea mea ploua, e frig, e ceata, e innourat. Iar eu stau infrigurata si astept o raza de soare, care e mai indrazneata si mai puternica sa-mi strabata norii, sa-i alunge si sa ma incalzeasca...si muzica de la radio ma enerveaza, as asculta total altceva acum, ar trebui s amerg la un mic shopping... oricat de ciudat nu ar suna si nu ar fi, dar shoppingul calmeaza. E uimitor ce poate face o plimbare prin magazine/ buticuri si o golire a cardului. Azi am luat avansul, si luand in considerare ca oricum tre sa platesc o rata, se poate de cheltuit si pe altceva banii. Dar cu chibzuinta, ratiune si cu gandul la ziua de maine, in special la cea de vineri si sambata. Ii usor sa-i cheltui, dar ii greu sa-i faci....
Tre sa plec... la revedere!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu