joi, 4 septembrie 2008

In tren

Stim cu totii cum arata trenurile, accelerat sau rapid, clasa I sau a II-a, din Romania. Compartimente de 8 persoane, mizerie... ce sa mai zic, arata groaznic. Nici nu stiam ce sa fac: sa rad, sa plang, sa ma ingrozesc? Si totusi am avut curaj sa intru si sa ma instalez in compartimentul meu – camera de chin. In compartiment au mai fost: 2 femei si 2 copii, un barbat ( statea in stanga mea ) si un mos, in partea dreapta. Domnul di stanga, la un moment dat de la atata bere s-a imbatat si a bodoganit toata noaptea, ne-a povestit viata lui, motivul de ce bea, citez “ - daca toti beau, de ce sa nu beau si eu?”... Doamne oare cu ce am gresit?
Compartimentul nostru era o “oaza” de mirosuri: mancare, bere... aerul devenea tot mai greu de respirat... eram ca intr-o cutie de chibrite. Ma dureau toate incheieturile, capul, picioarele – caci nu aveam loc unde sa le intind... la veceu nu am indraznit sa merg, am asteptat sa ajung la Iasi, cu gandul ca acolo o sa reusesc......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu