luni, 29 septembrie 2008

Unde e bunul simt?

E vorba de bun simt. Cat e de greu sa strangi mizeria facuta de tine? Si aici in primul rand ma refer atunci cand mergi la WC cu alte nevoi decat cea de a face pipi. Stiu ca ii cam scarbos, dar e rahatul tau, deci curata-l! De ce pomenesc despre asa ceva? Va spun: ma duc la “buda” de la servici – ma grabesc foarte tare – iar acolo... groaza, teroare, atat pentru ochi cat si pentru nas, imi venea sa vomit, dar cum avem doar o buda nu am avut de ales, caci nu ma mai puteam tine. Am iesit de acolo neincheiata la pantaloni “mai bine ma inchei pe coridor, decat sa mai stau o secunda acolo”. E atat de jenant, si ma intreb unde sunt cei 7 ani de acasa? Nu am nimic impotriva ca faci treaba mare la servici, la club, in restaurant – adica stiu ca nu-i frumos, dar nu ai ce face, uneori se intampla – dar macar curata dupa tine, trage apa de vreo 2 ori, daca ai geanta la tine si ai si un parfum sau un spray, pulverizeaza un pic, asa de bun simt, ca doar sunt resturile tale. Noi ceilalti cu ce am gresit? Doar bebelusii au dreptul sa faca caca caci pentru ei inca nu s-a inventat manualul bunelor maniere, cum ar fi sa spunem: “vaaai, ce copil needucat, se vede ca nu are cele 7 luni din burta...”
Nu sunt scarboasa din fire, dar asta nu are nici o treaba cu bunul simt. Spune cam multe despre persoana respectiva si despre, nu neaparat educatia cat despre obisnuintele sale.
Gata, mi-am spus dilema de azi, deja ma simt mai bine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu