marți, 14 aprilie 2009

Olga - o fata din Rep. Moldova

MN: - Buna ziua, draga Olga! Spune-ne te rog, cum l-ai intalnit pe sotul tau dl Vasile?
Olga: - Buna ziua d-na M.N.! Dupa 5 aprilie am decis ca trebuie s fac sheva cu viata mea, s pec din Moldova, chiar daca imi iubesc tara. Am vazut anuntul dlui Raed Mustafa Habibi in Makler Causeni (e ziarul nostru local cu anunturi si programe tv) si am decis s ma inscriu si eu in acest program. Chiar a doua zi m-o sunat domnu Mustafa si ni-o spus ca ni-o gasit un sot, din Romania orasu Tulcea, si il chiama Vasile... Vasilica m-am gandit eu, ca la noi... eram foarti bucuroasa. Mi-am facut bagajili si or vinit nisti baieti de-a lu domnu Mustafa la mini acasa, m-au luat si m-au dus la Chisinau la o d-na doctor, care mi-o facut tot felu di controali, privivshi (injectii). eu n-am fost nishodata la doctor, ca parintii mei nu or avut bani si atunshi ni lecuiem acasa. Dl Mustafa era foarti multumit si o dicis s ma trimata la sotu meu imidiat. La vama nu or vrut sa ni dai drumu, erau acolo nishti copchii cari erau cu steaguri si tot strigau "Vrem acasa!!!"; "Jos comunistii!!!" nu stiu di shi erau asa di galajioshi, presedintili Voronin chiar o facut multi pentru Moldova noastra, parintii mei primesc acum 500 di lei pensii...
M.N.: vreau sa informez ca 500 de lei moldovenesti inseamna 160 de lei romanesti...
Olga: - iaka vedeti, la noi pensia ii mai mari... ghini ca parintii mei or ramas acasa. Si cum povistem, nu putem treshi vama. Ei da pi baietii lu domnu Mustafa nu ii opresti cu una cu doua. Nu stiu shi or facut shi cum or facut da am plecat mai diparti... Aghe asteptam s-il vad pi Vasilica... el o vinit si ni-o intalnit si m-o dus acasa. Acasa tari frumos, harman (gradina), animali, pasari... Eram asa di fericita!!!! Iar Vasilica mi-o aratat cat de mult el ma iubesti, si m-o iubiiit toati ziua si toati noaptea. O fost tari chinuit di fosta lui sotii, sarmanielu di dansu... Acum eu ii calc hainili, fac di mancari, am grija di animali si di pasari. El ma iubesti, cand nu ii obosit... ni adushi bani acasa.
M.N.: - Si cu dl Mustafa mai tii legatura? ti-a cerut ceva in schimb pentru acest bine?
Olga: - Am vorbit chiar ieri cu dl Mustafa, cari ma intreba daca Vasilica ari grija di mini, cum traim, daca ari lucruri scumpi, daca mai ari copchii? Mi-o spus ca daca se intampla ceva cu Vasilica sa-l anunt si imi gasesti alt sot, sa nu-mi fac griji ca el o s aiba grija di mini...
M.N.: - Iata o poveste frumoasa de dragoste... cred ca nici nu mai are rost sa mai adaug ceva, decat SA TRAITI FERICITI!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu