joi, 26 februarie 2009

concerte concerte concerte

Imi vine sa plang cand ma gandesc cate concerte se apropie si as vrea s amerg la toate..... dar ca deobicei toate au loc la Bucuresti... Ooooffffffffff!!!!!!!! pe langa faptul ca biletele sunt de la 100 de lei in sus, m-ar mai costa si drumu dus-intors 100.... la criza de acum... ar trebui sa muncesc o luna fara sa cheltui si asa as putea ajunge la concerte. Despre ce concerte vorbesc? Pai sa le luam la rand:
1.SOULFLY!!!!!!!!! ROOOOOCK!!!!! MAX CAVALEEEEEERAAAAA!!!!!!!! in 16 martie la Sala Polivalenta, pret 75 de lei....
2.DEPEEEECHE MODE!!!!!!!!!!!!!!!!! e adevarat nu am crescut cu ei.... dar vreau sa ascult si sa vad LIVE ceea ce imi place, si nu ii orice trupa, ii DEPECHE MODE!!!!! tot Bucuresti, Parcul Izvor, 16 mai, bilet de la 100 de lei la 360. Aici pot sa ma laud ca mi-am luat bilet IUUUUUUHUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!! Am dat 120 de lei (gazonu B, ca la A nu mai sunt bilete de la inceputu lu decembrie, si eu am luat biletu dupa Craciun) si sunt foarte fericita. La intrebarea “cu cine ergi?” a fratelui meu i-am raspuns: “SINGURA” adica nu m-am inteles cu nimeni “hai sa mergem!”. Vreau sa fiu acolo si nu ma intereseaza cu cine... Daca nu am sa merg am sa regret toata viata, si nu imi place sa regret.....
3.al 3-lea concert important pentru mine este concertul PLACEBO!!!!!!!! care iarasi e la Bucuresti, Romexpo in 21 iunie.... biletele sunt de 100 si de 175 de lei.... nu mi-am luat bilet....

Deci, din 3 concerte MARI, pentru mine, merg la unul..... cred ca ii bine si asa, nu? Imi pare rau ca nu pot sa merg si la celelalte, dar sper sa mai vina, si am sa merg cu siguranta.
Imi amintesc sambata dimineata, nu mai stiu ce data era, stiu ca era decembrie, perioada aia de sarbatori (cred ca in 20 sau 27 decembrie) cand m-am trezit pe la 8 dimineata si am spus ca am ceva treaba pe la lucru, pe la magazin, etc etc etc. Am luat-o si pe verisoara mea si am mers fuga-fuga pina la Mall (nu-mi place locul ala si nu m-as fi dus, dar doar in Diverta de la Mall gaseam bilet). Am gasit Diverta (simt ca ma ratacesc in locul ala si vreau sa ies cat mai repede posibil), am intrat si am spus ferm convinsa
“- vreau sa cumpar bilet al concertul DEPECHE MODE, din mai”,
doamna “- mergeti la colega”.
Ooooffffffffff!!!! bine, asta nu ma opreste. Merg la colega si cu aceeasi convingere am spus din nou
“- vreau bilet la concertul DEPECHE MODE!!!!”
“- la ce pret?”
“- 120 de lei”
si gata..... il aveam in mana IUUUUUUUHUUUUU!!!!!!!!!!!! eram foaaaaaaaarte fericita...... Acum astept momentul..... hmmm poate apar si camarazi de drum.

4 comentarii: