marți, 30 decembrie 2008

un alt sfarsit si un alt "inceput nou"...

SE termina 2008... si odata cu sfarsitul lui incepe 2009, cica incepem totul de al inceput, aventuri noi, cunostinte noi, relatii noi.... bullshit... totul e vechi: doar ultima cifra a anului se schimba, iar noi imbatrinim cu un an, iar in noul an nu vreau decat ce e al meu.... vreau sa-mi termin cu BINE anul scolar, la lucru sa nu mai fac nimic aiurea, acasa sa fie pace, liniste... In haosul meu vreau liniste. Vreau sa fiu singura in continuare, sa calatoresc, sa ma plimb, sa invat multe lucruri noi si sa am langa mine oamenii care imi sunt dragi. Vreau un pic mai mult curaj si indrazneala.
Azi e 30 decembrie si sunt la lucru.... maine e 31 si ma pregatesc pentru petrecere/ petreceri, dar ma macina un lucru: intalnesc anul nou cu cineva cu care nu as vrea, dar e singura persoana care mi-a facut o invitatie, si plus ca eu nu platesc nimic... i'm a bitch... am acceptat din motive pur personale, sau mai bine zis egoiste... deja nu ma simt bine, dar am s-o fac si pe asta. Sentimentele incep sa se ascunda, am decis sa le incui in ladita cu amintiri. Ladita cu lucrurile personale, sentimentale si pline de dragoste. Am o cheie, dar din pacate lacatul se rupe de fiecare data cand apare o furtuna puternica... si atunci tot ce era in ladita iese la suprafata, si imi invadeaza inima, mintea, corpul... atunci plang si rad in acelasi timp, sunt fericita dar si foarte trista in acelasi timp... atunci simt ca innebunesc. Dar cu chin si vai ma tarasc pina la ladita si adun totul la loc, si o incui din nou... cu acelasi lacat, si sunt constienta ca povestea se va repeta... si zambesc :)
Fara sentimente aceasta lume nu va rezista, sau poate fara sentimente ar fi mai bine, dar nu am mai avea motive sa traim, e frumos sa simti, e ca si cum am fi blestemati cu un har...
Zbuciumul se petrece intre piele oase, muschi, vase de sange, inima, minte si restul organismului... nereusind sa iasa afara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu